Kanotocht 15+  2018

Even als vorig jaar organiseert het Huis voor de Sport in samenwerking met de gemeente Westerwolde en dit jaar ook voor het eerst met de nieuwe Kanovereniging Westerwolde een viertal 15 + tochten over de Westerwoldse Aa en de Ruiten Aa.

Het zijn kortere tochten van ongeveer anderhalf uur. U vaart in een opblaasbare kano, waarbij het genieten van het varen voorop staat.

Dit jaar is de begeleiding in handen van leden van de Kanovereniging Westerwolde.

Wanneer het u leuk lijkt en u wilt deelnemen, de kosten zijn 5,- euro per persoon, vooraf te voldoen bij de begeleiding. Meld u tijdig aan, het aantal boten is beperkt. Minimum aantal deelnemers is 10, maximum is ca 15 mensen, minimum leeftijd voor deelname is 15 jaar.

Voor het vervoer van de boten wordt gezorgd en omdat het soms enkele reizen zijn, kijken we samen met u hoe we terug komen bij het startpunt. Mogelijk stallen wij een aantal auto's van deelnemers bij het eindpunt van de tocht, om met enkele andere deelnemers in de auto naar het beginpunt te rijden, waar de boten klaar liggen. Dit ook omdat wij de Cittaslow waarden onderschrijven en dus een minimale belasting voor het milieu willen zijn.

Lijkt het u leuk om deel te nemen, geef u dan tijdig voor een van de data op, via onderstaande aanmeldformulier. Vol is Vol !

Tijdig is: voor de tochten op de dinsdagavond, uiterlijk de donderdag er aan voorafgaande.

voor de tochten op de vrijdagavond, uiterlijk de maandag er aan voorafgaande.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.